Kongressin lisäominaisuudet

Täydennä Kongressia valitsemillasi lisäosilla

Lisäominaisuudet

Valitse tarvitsemasi ominaisuudet

Tällä sivulla esittelemme kootusti Kongressi-tapahtumahallintajärjestelmän lisäominaisuuksien valikoiman.

Kongressin modulaarisen rakenteen ansiosta järjestelmän perustoimintoja voi laajentaa halutuilla lisäpalveluilla.
Voit siis poimia lisäominaisuuksista toivomasi kokoonpanon, eikä sinun tarvitse maksaa sellaisista ominaisuuksista, joille sinulla ei ole käyttöä.

Tutustu vaihtoehtoihin selaamalla tai siirry suoraan ominaisuuteen klikkaamalla alareunan valikosta.

Tapahtumakalenteri

Kongressin tapahtumakalenteriTapahtumakalenteri

Kongressissa on tapahtumakalenteri, jossa tapahtumien tiedot voi julkaista näppärästi ilmoittautumislinkkeineen. Tapahtumien lisäämisoikeus on mahdollista antaa myös yhteistyökumppaneille.

Tapahtumakalenterissa osallistujat voivat:

  • Etsiä sopivia tapahtumia
  • Selata tarjontaa
  • Ilmoittautua tapahtumiin

Tapahtumat voidaan julkaista kalenterissa tarvittaessa ilman ilmoittautumislinkkiä ja jakaa linkki vain halutulle joukolle.

Kongressin tapahtumakalenterin RSS-rajapinnan avulla tapahtumatiedot pystyy upottamaan omille kotisivuille.

Julkaise tapahtumasi tapahtumakalenterissa

Tapahtumaportaali

Itsepalveluportaali osallistujille ja luennoitsijoilleTapahtumaportaalit

Portaali on Kongressin itsepalvelukeskus, johon siirrytään henkilökohtaisella linkillä tai kirjautumalla tunnuksilla ja salasanalla. Kongressissa on omat portaalit osallistujille ja luennoitsijoille.

Osallistujaportaalissa:

  • Omien tietojen muokkaaminen
  • Tapahtumiin ilmoittautuminen esitäytetyllä lomakkeella
  • Osallistumisen peruminen
  • Nimikyltin, pääsylipun tai kulkuluvan tulostaminen
  • Webinaarilinkit
  • Tapahtumaan lisättyjen materiaalien lataaminen
  • Kurssisalkku, jossa osallistumistiedot tulevista ja menneistä tapahtumista

Luennoitsijaportaalissa:

  • Ohjelmatietojen ylläpito
  • Materiaalien jakaminen osallistujille
  • Tietojen ilmoittaminen palkkionmaksua varten

Tarjoa itsepalvelu Kongressissa

Onsite

Kongressin Onsite-palveluOnsite-kävijärekisteröinti

Kongressin Onsite-palvelu nopeuttaa tapahtumaan rekisteröitymistä ja poistaa jonot tapahtumapaikalta. Onsite tarkistaa ilmoittautujan tiedot pääsylipun tai nimikyltin QR-/viivakoodista ja henkilö merkitään saapuneeksi tapahtumaan tai ohjelmaosioon.

  • Tulostettavat nimikyltit, kulkuluvat ja pääsyliput
  • Toimitus etukäteen sähköpostiin tai osallistujaportaaliin, vaihtoehtoisesti tulostaminen tapahtumapaikalla
  • Jälki-ilmoittautuminen paikan päällä
  • Sisäänpääsyoikeuden tarkistus
  • Osallistujien rekisteröinti saapuneeksi

Kauttamme voi myös vuokrata koodinlukijoita ja nimikylttitulostimia sekä tilata rekisteröintipalvelun tapahtumaasi. Kysy lisätietoja ja pyydä tarjous!

Mobiilikävijärekisteröinti

Kongressin kävijätietojen mobiilirekisteröinti mahdollistaa tapahtuman, ohjelman tai näyttelyosaston kävijöiden skannaamisen kätevästi omalla puhelimella.

  • Selkeä ja helppokäyttöinen käyttöliittymä
  • Ei vaadi uusia laitehankintoja
  • Skannaus pääsylipun tai rintamerkin QR-koodista
  • Toivottu lisäpalvelu näytteilleasettajille
  • Osastokävijöiden tiedot saatavilla suoraan sovelluksesta

Mobiilirekisteröinti on Kongressin lisäpalvelu, joka voidaan ottaa käyttöön tapahtumakohtaisesti.

Poista jonot sisäänkäynneiltä Kongressin avulla

Onsite-kävijärekisteröinti:

Merkitse läsnäolijat Kongressin Onsite-työkalulla

Mobiilikävijärekisteröinti:

Kongressin kävijärekisteröinti puhelimella

Palautteet

Kongressin palautekyselytPalautekyselyt

Kongressin kyselytyökalulla voidaan luoda yksilöllisiä kyselyitä ja kysyä osallistujilta palautetta tai toiveita tapahtumaan liittyen.

  • Helppokäyttöinen kyselylomake ja lomaketyökalu
  • Monipuoliset kysymystyypit
  • Kysymysten näkyvyys osallistumisten tai asiakastyypin perusteella
  • Reaaliaikainen raportointi
  • Mahdollisuus kytkeä todistusten lähetys kyselyyn vastaamiseen

Palautteella paremmaksi - todistukset ja kyselyt Kongressista

Todistukset

Osallistumistodistukset KongressistaTodistukset

Kongressista voidaan lähettää personoidut osallistumistodistukset sähköisesti tai tulostaa ne paperille.

  • Tapahtuma- tai kurssikohtaiset todistukset
  • Muokattavat todistuspohjat
  • Lähetys massana tai yksitellen
  • Todistuksen lähetys voidaan yhdistää palautteen antamiseen
  • Mahdollisuus lisätä todistukset itsepalveluportaaliin

Osallistumistietojen mukaiset todistukset Kongressista

Talous

Kongressin talouspalvelutLaskutus ja online-maksut

Kongressi antaa välineet perinteiseen laskutukseen ja online-maksamiseen.

  • Laskutus yksitellen, massana tai koontilaskuilla
  • Laskujen tulostus, e-laskut ja sähköpostilaskut
  • Rajapinnat online-maksamiseen (Paytrail, Netaxept, Svea Payments)
  • Suoritusten kirjaaminen ja kohdistaminen
  • Myyntireskontra ja maksumuistutukset
  • Hyvitykset ja palautukset
  • Selkeät raportit

Tuotehallinta

Kongressissa laskutus perustuu tuotteisiin ja niiden pohjalta syntyviin tilauksiin. Esimerkkejä tuotteista ovat osallistumismaksu, iltatilaisuus, retki tai majoitus.

  • Tapahtumakohtainen hinnasto
  • Tuotekuvaukset
  • Erilaiset hinnoittelumallit
  • Alennukset (esim. early bird -hinnoittelu)
  • Tuotteiden näkyvyys ja hinnoittelu eri asiakastyypeille
  • Tuotteiden ja tilausten minimi- ja maksimimäärät
  • Kiintiöt ja niiden reaaliaikainen hallinta
  • Tuote- ja tilausraportit

Palkkiot

Kongressista voidaan maksaa luennoitsija- tai esiintyjäpalkkiot ja muut mahdolliset tapahtumaan liittyvät kulut.

  • Palkkiotyyppien perustaminen ja muokkaaminen
  • Palkkionmaksu pidettyjen luentojen perusteella
  • Palkkiotietojen kerääminen turvallisesti Luennoitsijaportaalissa
  • Vastuuhenkilö voi hyväksyä ehdolla olevat palkkiot maksettavaksi
  • Maksuaineistojen muodostaminen
  • Integraatiot palkkajärjestelmiin ja tulorekisteriin
  • Maksetut palkkiot näkyvät henkilötiedoissa

Budjetointi

Budjetoinnin avulla voidaan suunnitella tapahtuman taloutta ja seurata budjetin toteutumista tapahtuman lähestyessä. Kongressi vertaa asetettuja tavoitteita reaaliajassa tapahtuman talouteen. Esimerkiksi ilmoittautuminen ja online-maksaminen vie tapahtuman saman tien lähemmäs tavoitteitaan.

Budjetoinnin pohjana voidaan käyttää aiempien tapahtumien tietoja ja sen avulla voidaan arvioida tapahtuman taloudellista onnistumista erilaisilla hinnoittelumalleilla ja osallistujamäärillä.

Anna rahan virrata - online-maksaminen ja laskutus Kongressista

Jäsenrekisteri

Kongressin jäsenrekisteriJäsenrekisteri

Kongressiin kuuluu kokonaisvaltainen jäsenrekisteri. Jäsenrekisteriä on kehitetty yhteistyössä asiakkaidemme kanssa hyödyntäen heidän kokemuksiaan liittojen ja seurojen toiminnasta.

  • Jäsenhallinta
  • Kattavat jäsentiedot, sisältäen pätevyydet, luottamustehtävät ja huomionosoitukset
  • Viestintä
  • Laskutus
  • Mahdollisuus itsepalveluun ja esitäytettyihin ilmoittautumislomakkeisiin

Tutustu paremmin Kongressiin liitoille ja yhdistyksille.

Pidä jäsentiedot järjestyksessä Kongressissa

Majoitusten hallinta

Majoitusten hallinta KongressissaMajoitusten hallinta

Kongressin avulla tapahtuman osallistujat voivat varata majoituksen järjestäjän tarjoamista vaihtoehdoista.

  • Hotellien ja huonetyyppien hallinta
  • Majoituskiintiöt ja niiden reaaliaikainen seuranta
  • Kiintiöiden näkyvyys eri asiakastyypeille
  • Majoitusten varaaminen varauskoodilla
  • Majoitusraportit kumppaneille
  • Online-maksut, laskutus Kongressin kautta tai maksu majoittuessa

Varmista hyvät yöunet - majoitusten hallinta Kongressissa

Abstraktien hallinta

Abstraktien hallinta KongressissaAbstraktien ja ohjelmaehdotusten hallinta

Kongressissa voidaan kerätä abstrakteja ja ohjelmaehdotuksia sekä jakaa niitä asiantuntijoille arvioitavaksi. Abstraktien kerääminen on yhteydessä Kongressin Ohjelmahallintaan, eli tiedot on mahdollista päivittää osaksi tapahtuman ohjelmaa.

  • Helppokäyttöiset keräyslomakkeet
  • Abstraktien, kirjoittajien ja arvioitsijoiden hallinta
  • Arvioitsijaportaali ja arviointilomakkeet
  • Jakaminen arvioitsijoille
  • Raportointi
  • Abstraktikirjat

Kerää ja arvioi abstraktit Kongressissa

Integraatiot

Kongressin integraatiotIntegraatiot

Kongressiin voidaan integraatiorajapinnan avulla tuoda tietoja ulkoisista järjestelmistä sekä välittää kirjattuja tietoja esimerkiksi taloushallinnon ohjelmistoihin.

Käyttäjien hallinnassa Kongressi tukee mm. AD, Azure-AD, LDAP, Haka, Kieku ja Fimnet tunnistautumisia ja SSO-ratkaisuja. Kongressiin on mahdollista integroida useita taloushallinnon järjestelmiä (esim. AX, SAP, Procountor, Sonet, NetVisor, Fivaldi, Rondo, Raindance) ja erilaisia verkkomaksamisen palveluita (esim. Paytrail, Svea Payments, Nets). Palkkionmaksuun Kongressissa on integraatiot palkkajärjestelmiin ja tulorekisteriin.

Kongressin CRM-integraatioilla (esim. Salesforce ja Microsoft Dynamics) ylläpidetään toimivia asiakassuhteita. Kongressissa on lisäksi rajapintoja ja RSS-syötteitä esim. tapahtumatietojen hakemiseksi julkaisujärjestelmiä varten.

Yhdistä Kongressi saumattomasti integraatiorajapinnoilla

Tapahtumasovellus

TapahtumasovellusTapahtumasovellus

Jaa tapahtumatietosi kätevästi! Kongressin tapahtumasovelluksessa tärkeimmät tiedot tapahtumasta, ajantasainen ohjelma ja tiedotteet ovat aina helposti saatavilla. Mobiiliystävällinen sovellus on käytettävissä selaimella laitteesta riippumatta.

Tapahtumasovelluksessa:

  • Tapahtumainfo
  • Tapahtuman tiedotteet
  • Saapumisohjeet ja aluekartat
  • Ajantasaiset ohjelmatiedot
  • Puhujien esittelyt
  • Osallistumislinkit etäluentoihin
  • Suosikkiohjelmien merkitseminen
  • Omat muistiinpanot
  • Somesisällön seuraaminen ja tuottaminen
  • Näytteilleasettajat ja osastotiedot
  • Ladattavat materiaalit
  • Tapahtuman, ohjelman ja näyttelyosastojen kävijärekisteröinti
  • Mahdollisuus lisätä uusia sivuja ja käyttää sovellusta tapahtuman verkkosivuina

Tapahtumasovellus on Kongressin lisäpalvelu, joka voidaan ottaa käyttöön tapahtumakohtaisesti.

Tapahtuman olennaisimmat tiedot Kongressin tapahtumasovelluksessa Kongressin mobiiliystävällistä tapahtumasovellusta voi käyttää esimerkiksi. tapahtuman verkkosivuina, tapahtuman aikaiseen viestintään tai kävijärekisteröintiin.

Kongressin tapahtumasovellus

Tapahtuman ohjelma:

Tapahtumasovellus_ohjelma

Tapahtuman materiaalit:

Jaa materiaalit tapahtumasovelluksessa

Näyttelyosastot ja kumppanit:

Esittele kumppanit tapahtumasovelluksessa

Verkkokauppa

Kongressin verkkokauppaVerkkokauppa

Kongressin verkkokauppa on vaivaton myyntipaikka kaikenlaisille tuotteille. Verkkokaupassa myytävät tuotteet luodaan Kongressin tuotehallinnassa. Tuotteita voi tilata yksityishenkilönä, jäsenyhdistyksille tai yrityksille ja toimitusosoitteen voi määrittää tarvittaessa erikseen. Tilaukset on mahdollista maksaa laskulla tai online-maksutavoilla (Paytrail, Netaxept, Svea Payments).

Kongressin verkkokauppa:

  • Tuoteryhmät
  • Tuotekuvaukset
  • Hinnoittelu
  • Kuvat
  • Tuotteen linkit, esim. ladattavat esitteet
  • Toimituskustannusten laskenta tuotteen painon mukaan
  • Maksutavat lasku ja onlinemaksu
  • Automaattiset vahvistusviestit tilaajalle ja varastolle

Kongressin verkkokauppa

Haluatko tutustua Kongressiin paremmin?



Pyydä henkilökohtainen esittely, kysy lisätietoja palvelusta tai ota yhteyttä myyntiimme.

Perusominaisuudet

Kongressin perusominaisuudet

Kongressiin kuuluu valittujen lisäominaisuuksien lisäksi kaikki olennaiset työkalut tapahtuman järjestämiseen:
Tapahtumanhallinta
Henkilötietojen hallinta (CRM)
Ilmoittautumislomakkeet
Viestintä
Raportointi

Kongressin avulla järjestät erilaiset tapahtumat ja koulutukset sujuvasti. Voit luoda helposti näyttäviä ilmoittautumislomakkeita, ja osallistujien monipuoliset henkilötiedot kertyvät automaattisesti asiakasrekisteriin. Postitoimiston kautta tavoitat kätevästi haluamasi kohderyhmän. Kongressista saat lisäksi kattavat raportit tapahtumistasi.

Lue lisää Kongressin perusominaisuuksista.