Kongressin lisäominaisuudet

Täydennä Kongressia valitsemillasi lisäosilla

Lisäominaisuudet

Valitse tarvitsemasi ominaisuudet

Tällä sivulla esittelemme kootusti Kongressi-tapahtumahallintajärjestelmän lisäominaisuuksien valikoiman.

Kongressin modulaarisen rakenteen ansiosta järjestelmän perustoimintoja voi laajentaa halutuilla lisäpalveluilla.
Voit siis poimia lisäominaisuuksista toivomasi kokoonpanon, eikä sinun tarvitse maksaa sellaisista ominaisuuksista, joille sinulla ei ole käyttöä.

Tutustu vaihtoehtoihin selaamalla tai siirry suoraan ominaisuuteen klikkaamalla alareunan valikosta.

Tapahtumakalenteri

Kongressin tapahtumakalenteriTapahtumakalenteri

Kongressista on suora yhteys tapahtumakalenteriin, jossa näytetään kalenteriin julkaistujen tapahtumien tiedot ilmoittautumislinkkeineen. Tapahtumien lisäysoikeus voidaan antaa myös yhteistyökumppaneille.

Tapahtumakalenterissa osallistujat voivat:

  • Etsiä sopivia tapahtumia
  • Selata tarjontaa
  • Ilmoittautua tapahtumiin

Tapahtumat voidaan julkaista myös ilman ilmoittautumislinkkiä ja jakaa linkki vain halutulle joukolle.

Julkaise tapahtumasi tapahtumakalenterissa

Tapahtumaportaali

Itsepalveluportaali osallistujille ja luennoitsijoilleTapahtumaportaali

Portaali on Kongressin itsepalvelukeskus, johon siirrytään henkilökohtaisella linkillä tai kirjautumalla tunnuksilla ja salasanalla. Kongressissa on omat portaalit osallistujille ja luennoitsijoille. Tapahtumaportaali tarjoaa uusia välineitä tiedottamiseen ja vuorovaikutukseen tapahtuman aikana.

Tapahtumaportaalissa:

  • Tapahtumainfo
  • Tapahtuman tiedotteet
  • Ajantasaiset ohjelmatiedot
  • Tapahtumaan ilmoittautuminen
  • Viestitaulu osallistujien keskusteluille luentosarjan aikana
  • Somesisällön seuraaminen ja tuottaminen
  • Materiaalien jakaminen
  • Luennoitsijoiden palkkionmaksutietojen ilmoittaminen

Osallistujaportaalissa:

  • Omien tietojen muokkaaminen
  • Tapahtumiin ilmoittautuminen esitäytetyllä lomakkeella
  • Osallistumisen peruminen
  • Nimikyltin, pääsylipun tai kulkuluvan tulostaminen
  • Tapahtumaan lisättyjen materiaalien lataaminen
  • Omat osallistumistiedot

Luennoitsijaportaalissa:

  • Luentojen sisältöjen ylläpito
  • Materiaalien jakaminen osallistujille
  • Tietojen ilmoittaminen palkkionmaksua varten

Tarjoa itsepalvelu Kongressissa

Onsite

Kongressin Onsite-palveluOnsite-kävijärekisteröinti

Onsite on Kongressin lisämoduuli, jonka kautta tapahtumaan rekisteröityminen sujuu osallistujan kannalta ripeästi ja miellyttävästi, sekä järjestäjän kannalta kustannustehokkaasti ja resursseja säästäen.

  • Tulostettavat nimikyltit, kulkuluvat ja pääsyliput
  • Toimitus etukäteen sähköpostiin tai osallistujaportaaliin, vaihtoehtoisesti tulostaminen tapahtumapaikalla
  • Jälki-ilmoittautuminen paikan päällä
  • Sisäänpääsyoikeuden tarkistus
  • Osallistujien rekisteröinti saapuneeksi

Poista jonot sisäänkäynneiltä Kongressin avulla

Palautteet

Kongressin palautekyselytPalautekyselyt

Kongressin kyselytyökalulla voidaan luoda yksilöllisiä kyselyitä ja kysyä osallistujilta palautetta tai toiveita tapahtumaan liittyen.

  • Helppokäyttöinen kyselylomake ja lomaketyökalu
  • Monipuoliset kysymystyypit
  • Kysymysten näkyvyys osallistumisten tai asiakastyypin perusteella
  • Reaaliaikainen raportointi
  • Mahdollisuus kytkeä todistusten lähetys kyselyyn vastaamiseen

Palautteella paremmaksi - todistukset ja kyselyt Kongressista

Todistukset

Osallistumistodistukset KongressistaTodistukset

Kongressista voidaan lähettää personoidut osallistumistodistukset sähköisesti tai tulostaa ne paperille.

  • Tapahtuma- tai kurssikohtaiset todistukset
  • Muokattavat todistuspohjat
  • Lähetys massana tai yksitellen
  • Todistuksen lähetys voidaan yhdistää palautteen antamiseen

Osallistumistietojen mukaiset todistukset Kongressista

Talous

Kongressin talouspalvelutLaskutus ja online-maksut

Kongressi antaa välineet perinteiseen laskutukseen ja online-maksamiseen.

  • Laskutus yksitellen, massana tai koontilaskuilla
  • Laskujen tulostus, e-laskut ja sähköpostilaskut
  • Rajapinnat online-maksamiseen (Paytrail, Netaxept, Svea Payments)
  • Suoritusten kirjaaminen ja kohdistaminen
  • Myyntireskontra ja maksumuistutukset
  • Hyvitykset ja palautukset
  • Selkeät raportit

Tuotehallinta

Kongressissa laskutus perustuu tuotteisiin ja niiden pohjalta syntyviin tilauksiin. Esimerkkejä tuotteista ovat osallistumismaksu, iltatilaisuus, retki tai majoitus.

  • Tapahtumakohtainen hinnasto
  • Tuotekuvaukset
  • Erilaiset hinnoittelumallit
  • Alennukset (esim. early bird -hinnoittelu)
  • Tuotteiden näkyvyys ja hinnoittelu eri asiakastyypeille
  • Tuotteiden ja tilausten minimi- ja maksimimäärät
  • Kiintiöt ja niiden reaaliaikainen hallinta
  • Tuote- ja tilausraportit

Palkkiot

Kongressista voidaan maksaa luennoitsija- tai esiintyjäpalkkiot ja muut mahdolliset tapahtumaan liittyvät kulut.

  • Palkkiotyyppien perustaminen ja muokkaaminen
  • Palkkionmaksu pidettyjen luentojen perusteella
  • Palkkiotietojen kerääminen turvallisesti Luennoitsijaportaalissa
  • Vastuuhenkilö voi hyväksyä ehdolla olevat palkkiot maksettavaksi
  • Maksuaineistojen muodostaminen
  • Integraatiot palkkajärjestelmiin ja tulorekisteriin
  • Maksetut palkkiot näkyvät henkilötiedoissa

Budjetointi

Budjetoinnin avulla voidaan suunnitella tapahtuman taloutta ja seurata budjetin toteutumista tapahtuman lähestyessä. Kongressi vertaa asetettuja tavoitteita reaaliajassa tapahtuman talouteen. Esimerkiksi ilmoittautuminen ja online-maksaminen vie tapahtuman saman tien lähemmäs tavoitteitaan.

Budjetoinnin pohjana voidaan käyttää aiempien tapahtumien tietoja ja sen avulla voidaan arvioida tapahtuman taloudellista onnistumista erilaisilla hinnoittelumalleilla ja osallistujamäärillä.

Anna rahan virrata - online-maksaminen ja laskutus Kongressista

Jäsenrekisteri

Kongressin jäsenrekisteriJäsenrekisteri

Kongressiin kuuluu kokonaisvaltainen jäsenrekisteri. Jäsenrekisteriä on kehitetty yhteistyössä asiakkaidemme kanssa hyödyntäen heidän kokemuksiaan liittojen ja seurojen toiminnasta.

  • Jäsenhallinta
  • Kattavat jäsentiedot, sisältäen pätevyydet, luottamustehtävät ja huomionosoitukset
  • Viestintä
  • Laskutus
  • Mahdollisuus itsepalveluun ja esitäytettyihin ilmoittautumislomakkeisiin

Tutustu paremmin Kongressiin liitoille ja yhdistyksille.

Pidä jäsentiedot järjestyksessä Kongressissa

Majoitusten hallinta

Majoitusten hallinta KongressissaMajoitusten hallinta

Kongressin avulla tapahtuman osallistujat voivat varata majoituksen järjestäjän tarjoamista vaihtoehdoista.

  • Hotellien ja huonetyyppien hallinta
  • Majoituskiintiöt ja niiden reaaliaikainen seuranta
  • Kiintiöiden näkyvyys eri asiakastyypeille
  • Majoitusten varaaminen varauskoodilla
  • Majoitusraportit kumppaneille
  • Online-maksut, laskutus Kongressin kautta tai maksu majoittuessa

Varmista hyvät yöunet - majoitusten hallinta Kongressissa

Abstraktien hallinta

Abstraktien hallinta KongressissaAbstraktien hallinta

Kongressissa voidaan kerätä abstrakteja ja jakaa niitä arvioitavaksi. Abstraktien hallinta on yhteydessä Kongressin Ohjelmanhallintaan, eli tiedot voidaan päivittää automaattisesti tapahtuman ohjelmaan.

  • Abstraktien keräyslomake
  • Abstraktien, kirjoittajien ja arvioitsijoiden hallinta
  • Arvioitsijaportaali ja arviointilomake
  • Abstraktien jakaminen arvioitsijoiden kesken
  • Abstraktiraportit
  • Abstraktikirja

Kerää ja arvioi abstraktit Kongressissa

Integraatiot

Kongressin integraatiotIntegraatiot

Kongressiin voidaan integraatiorajapinnan avulla tuoda tietoja ulkoisista järjestelmistä sekä välittää kirjattuja tietoja esimerkiksi taloushalllinnon ohjelmistoihin.

Käyttäjien hallinnassa Kongressi tukee mm. AD, Azure-AD, LDAP, Haka, Kieku ja Fimnet tunnistautumisia ja SSO-ratkaisuja. Kongressiin on mahdollista integroida useita taloushallinnon järjestelmiä (esim. AX, SAP, Tikon, Sonet, NetVisor, Fivaldi, Rondo, Raindance) ja erilaisia verkkomaksamisen palveluita (esim. Paytrail, Maksuturva, Nets). Palkkionmaksuun Kongressissa on integraatiot pakkajärjestelmiin ja tulorekisteriin.

Kongressin CRM-integraatioilla (esim. Salesforce ja Microsoft Dynamics) ylläpidetään toimivia asiakassuhteita. Kongressissa on lisäksi rajapintoja ja RSS-syötteitä esim. tapahtumatietojen hakemiseksi julkaisujärjestelmiä varten.

Yhdistä Kongressi saumattomasti integraatiorajapinnoilla

Haluatko tutustua Kongressiin paremmin?



Pyydä henkilökohtainen esittely, kysy lisätietoja palvelusta tai ota yhteyttä myyntiimme.

Perusominaisuudet

Kongressin perusominaisuudet

Kongressiin kuuluu valittujen lisäominaisuuksien lisäksi kaikki olennaiset työkalut tapahtuman järjestämiseen:
Tapahtumanhallinta
Henkilötietojen hallinta (CRM)
Ilmoittautumislomakkeet
Viestintä
Raportointi

Kongressin avulla järjestät erilaiset tapahtumat ja koulutukset sujuvasti. Voit luoda helposti näyttäviä ilmoittautumislomakkeita, ja osallistujien monipuoliset henkilötiedot kertyvät automaattisesti asiakasrekisteriin. Postitoimiston kautta tavoitat kätevästi haluamasi kohderyhmän. Kongressista saat lisäksi kattavat raportit tapahtumistasi.

Lue lisää Kongressin perusominaisuuksista.

Heräsikö kysyttävää tai haluatko lisätietoja?

Ota yhteyttä, niin vastaamme.