Usein kysytyt kysymykset

Vastauksia yleisimpiin Visioon liittyviin kysymyksiin.

Visio FAQ

Mitä Visiolla voi tehdä?
Visio on ensiluokkainen apu älykkääseen asiakas- ja palveluhallintaan, tarjoatpa laajakaistaliittymiä, sähköä tai vaikka aikaveloitteista robottiruohonleikkuuta.

Kuinka nopeasti saan Vision käyttööni?
Palvelun käyttöönotto tehdään sopimuksen mukaan.

Mitä palvelusopimus tarkoittaa?
Palvelusopimus perustuu IT2018-sopimuskokoelmaan, joka huomioi GDPR:n.

Mitä palvelun käyttöönotto edellyttää meiltä?
Tarvitsette vain Internet-yhteyden ja ajantasalla olevan selaimen (Chrome, Edge, Firefox tai Safari).

Miksi Internet Explorer ei ole tuettujen selainten listalla?
Microsoft on lopettanut Internet Explorerin tukemisen ja kehittämisen, mikä aiheuttaa mm. tietoturvahaasteita. Modernit selaimet toimivat myös nopeammin ja luotettavammin.

Mihin palvelun hinnoittelu perustuu?
Teemme mielellämme juuri sinun tarpeesesi räätälöidyn tarjouksen. Palvelun käytöstä eli lisenssistä veloitetaan kuukausivuokra. Hinnoittelu perustuu ominaisuuksien ja käyttäjien määrään.

Mistä käsin voin käyttää Visiota?
Voit käyttää Visiota missä tahansa internet-yhteyden piirissä, mutta sitä ei suositella käytettäväksi ETA-alueen ulkopuolella. Selaimen ja palveluidemme välinen tietoliikenne on salattu.

Voivatko kollegani käyttää Visiota?
Palveluun kirjaudutaan käyttäjätunnuksella ja salasanalla. Käyttäjätunnuksia hallinnoi kunkin organisaation pääkäyttäjä. Käyttäjien määrää ei ole rajattu, mutta lisäkäyttäjät ovat maksullisia. Lisäkäyttäjien lisenssien hinnat määräytyvät hinnaston mukaan.

Mikä on jatkuvan palvelun minimitilausaika?
Palveluiden minimitilausaika on kolme kuukautta.

Mikä on jatkuvan palvelun irtisanomisaika?
Tilauksen irtisanomisaika on kolme kuukautta. Toimittajan puolelta irtisanomisaika on kuusi kuukautta.

Kuinka usein saan laskun ohjelmiston käytöstä?
Ohjelmavuokrat laskutetaan kvartaaleittain etukäteen. Mahdolliset muut tilatut palvelut laskutetaan jäkikäteen.

Sisältyykö palveluun tuki?
Palveluihimme sisältyy pääkäyttäjille tarkoitettu käyttäjätuki arkisin kello 9.00 - 16.00 puhelimitse sekä sähköpostitse. Puhelintuki ei kuulu Light-lisenssiin. Palvelutasot on kuvattu tarkemmin palvelusopimuksessa.

Mihin palveluihin syötetyt tiedot tallentuvat?
Tiedot tallentuvat Suomessa sijaitseville palvelimille.

Miten saan tallentamistani tiedoista varmuuskopiot?
Sinun ei tarvitse ottaa varmuuskopioita, teemme sen puolestasi.

Mitä tiedoille tapahtuu jos lopetan palvelun käytön?
Tiedot ovat sinun omaisuuttasi. Halutessasi tiedot toimitetaan sinulle sähköisessä muodossa esim. CSV-tiedostona. Tiedot ja niiden varmuuskopiot poistetaan palvelimelta viimeistään kahden kuukauden kuluttua palvelun lopettamisesta, ellei toisin ole sovittu.

Heräsikö kysyttävää tai haluatko lisätietoja?

Ota yhteyttä, niin vastaamme.

Ottamalla yhteyttä hyväksyt tietojesi tallentamisen Data Prisma Oy:n markkinointirekisteriin, ja antamiasi yhteystietoja voidaan käyttää palveluidemme markkinointi- tai myyntitarkoituksiin. Tietosuojaseloste.