Vinkkejä tapahtumanjärjestäjille

Näin onnistut palautteen keräämisessä

Kerää ja hyödynnä palaute entistä tehokkaammin

Saitko niukasti palautetta tapahtumastasi? Vastausten vähäinen määrä johtuu todennäköisesti siitä, että asiakkaidesi aika ja motivaatio eivät yksinkertaisesti riitä vastaamiseen. Asiakkaidesi sähköpostiin tipahtelee jatkuvasti palautekyselyjä, joissa on kaiken lisäksi liian monta kysymystä.

Palautteen kerääminen on tärkeää, jotta voit kehittää tapahtumaasi entistä paremmaksi. Harva tapahtumanjärjestäjä kuitenkaan onnistuu hyödyntämään keräämänsä palautteen täydet mahdollisuudet. Tehosta palautteen keräämistä näillä kolmella yksinkertaisella askeleella.

1. Kunnioita asiakkaasi aikaa

Tuo esille, miksi asiakkaasi vastaus on arvokas ja miten palaute vaikuttaa hänen osallistumiskokemukseensa seuraavassa tapahtumassa. Kerro konkreettisia esimerkkejä siitä, mitä aiempien palautteiden ansiosta on jo saavutettu.

2. Ole täsmällinen

Kysy vain vastaajaa koskevia kysymyksiä. Kerää osallistumistietoja rekisteröitymisen ja paikan päällä ilmoittautumisen yhteydessä.

3. Motivoi

Kiitä ja motivoi vastaajaa kustannustehokkaalla tavalla. Vastaajalle hyödyllisiä vaihtoehtoja ovat esimerkiksi todistus osallistumisesta, linkki tapahtuman esitysmateriaaliin tai mahdollisuus tarkastella aiemmin julkaisemattomia lisämateriaaleja.

Lähetä kaverille



Kysy lisää ja pyydä demo.