Kongressi

Monipuolinen ohjelmisto tapahtumien, koulutusten ja jäsentietojen hallintaan

Kongressi eri näkökulmista

Esittely

Järjestä tapahtumasi helpommin!

Kirjaudu Kongressiin
Oletko järjestämässä koulutuksia, webinaaria, messuja tai muuta tapahtumaa? Kongressi-tapahtumanhallintajärjestelmä on kokonaisratkaisu, joka on tukenasi suunnittelun ja toteutuksen jokaisessa vaiheessa, olipa kyseessä etätapahtuma verkossa tai fyysinen kohtaaminen tapahtumapaikalla.

Kongressi-järjestelmä sisältää kaikki onnistuneen tapahtuman järjestämiseen tarvittavat työkalut. Ohjelmisto kerää tarvitsemasi tiedot ja hoitaa useita tehtäviä automaattisesti, joten sinulle jää enemmän aikaa olennaiseen. Kongressin monipuolisten ominaisuuksien avulla erilaisten tapahtumien järjestäminen sujuu kätevästi!


Kysy lisää


Katso video YouTubesta tai salli evästeet:
Tapahtumanhallinta ja ilmoittautumiset kätevästi Kongressilla

Tapahtumahallinnan työkalut vertailussa Venuun blogissa

Kongressi lukuina:

2 000+
tapahtumaa/vuosi

305 000+
osallistujaa/vuosi

29 000+
laskua/vuosi

Mitä Kongressiin sisältyy?

  • Tapahtumien ja koulutusten hallinta, rajoittamaton tapahtumamäärä
  • Ohjelmatietojen ylläpito
  • Sähköiset ilmoittautumislomakkeet
  • Osallistujien, kouluttajien ja muiden henkilöiden hallinta, rajoittamaton henkilömäärä
  • Kätevät markkinointi- ja viestintätyökalut
  • Reaaliaikainen ja monipuolinen raportointi
  • Käyttöoikeuksien määrittäminen ja jakaminen
  • Käyttöönottokoulutus
  • Henkilökohtainen sähköposti- ja puhelintuki
  • Ohjelmiston versiopäivitykset ja varmuuskopiot
  • Mahdollisuus ominaisuuksien täydentämiseen halutuilla lisämoduuleilla
  • Maksuton osallistuminen Kongressin avoimiin koulutuksiin

Kongressin hyödyt sinulle:

  • Vähentää manuaalista työtä
  • Lisää tuottavuutta
  • Automatisoi rutiineja
  • Parantaa myyntiä
  • Kasvattaa osallistujamääriä
  • Nopeuttaa rahaliikennettä
  • Kerää markkinointitietoja

Tapahtumanhallinta

Referenssit

Ominaisuudet

Kongressin ominaisuudet

Kongressin monipuoliset ominaisuudet mahdollistavat tapahtumien vaivattoman suunnittelun, markkinoinnin ja toteutuksen. Tapahtumilla on erilaisia tarpeita, siksi omaa Kongressia voi täydentää halutuilla lisäominaisuuksilla.

  • Kongressin perusominaisuudet:

  • Tapahtumanhallinta
    Uuden tapahtuman tai koulutuksen luominen onnistuu kätevästi selkeän lomakkeen avulla. Tapahtumasi voi olla yksittäinen tai osa suurempaa kokonaisuutta. Asettamalla osallistujakiintiön ja jonotusmahdollisuuden hallitset varaustilannetta, eikä ylibuukkaukset pääse yllättämään. Lue lisää
  • Henkilötietojen hallinta (CRM)
    Asiakasrekisterin ylläpito on yksinkertaista, kun yhteystiedot, osallistumiset ja asiakashistoria kertyvät automaattisesti samalle henkilökortille. Pystyt määrittämään henkilöille myös erilaisia rooleja tai asiakastyyppejä, kuten osallistuja tai luennoitsija. Lue lisää
  • Ilmoittautumislomake
    Luo ja julkaise tapahtumallesi tyylikkäät ilmoittautumissivut helposti eri kielillä. Sähköisellä ilmoittautumislomakeella voit esittää kysymyksiä joustavasti ja haluamassasi järjestyksessä. Tarvittaessa pystyt luomaan useampia lomakkeita erilaisiin käyttötarkoituksiin. Lue lisää
  • Viestintä
    Tavoita potentiaaliset asiakkaat ja tapahtuman osallistujat ketterän markkinointi- ja viestintätyökalun voimin. Kerää markkinointitietoja ja hallinnoi markkinointilupia. Postitoimistosta lähetät kutsut, kurssimateriaalit ja uutiskirjeet valituille vastaanottajille. Lue lisää
  • Raportit
    Laadi tapahtumistasi laadukkaat ja reaaliaikaiset raportit. Käytettävissäsi on runsaasti valmiita vakioraportteja sekä mahdollisuus muodostaa uusia Postitoimiston kautta. Lue lisää
  • Valinnaiset lisäominaisuudet:

  • Tapahtumakalenteri
    Julkaise tapahtumasi kootusti tapahtumakalenterissa ja saa tapahtumiisi enemmän osallistujia. Osallistujat voivat etsiä tapahtumakalenterista sopivia tapahtumia, selata tarjontaa ja ilmoittautua valitsemiinsa tapahtumiin. Lue lisää
  • Tapahtumasovellus
    Kokoa tapahtuman olennaisimmat tiedot yhteen! Kongressin mobiiliystävällisessä tapahtumasovelluksessa ohjelmatiedot ovat helposti saatavilla ja osallistujat tavoittaa nopeasti tiedotteilla. Lue lisää
  • Osallistujaportaali
    Vähennä omaa työtäsi itsepalvelulomakkeilla. Osallistujat voivat henkilökohtaisessa portaalissa muokata omia tietojaan, perua osallistumisensa tai tulostaa pääsylipun tapahtumaan. Lue lisää
  • Luennoitsijaportaali
    Luennoitsijoille räätälöidyssä portaalissa ylläpidetään luentojen sisältöä, jaetaan materiaaleja osallistujille ja ilmoitetaan tiedot palkkionmaksua varten. Lue lisää
  • Onsite-kävijärekisteröinti
    Vältä ruuhkat sisäänkäynneillä. Lähetä osallistujille pääsyliput ennakkoon tai tulosta ne tapahtumapaikalla. Sisäänkulku sujuu jouhevasti, kun osallistujat luetaan tapahtumaan QR- tai viivakoodilla. Lue lisää
  • Abstraktien hallinta
    Kerää abstraktit tai ohjelmaehdotukset lomakkeella ja jaa ne arvioitavaksi. Arvioitsijoiden käytössä on oma portaali, jossa voi täyttää arviointilomakkeita ja jakaa abstrakteja muille arvioitsijoille. Abstraktien ja ohjelmaehdotusten tiedot päivittyvät automaattisesti tapahtuman ohjelmaan. Lue lisää
  • Palautteet
    Pyydä palautetta tapahtumastasi yksilöllisillä kyselyillä. Pystyt valitsemaan palautelomakkeella näkyvät kysymykset vastaanottajan osallistumistietojen tai roolin mukaan. Palautekyselyyn vastaaminen voi olla myös edellytys todistusten lähettämiselle. Saat tulokset raporteille reaaliajassa. Lue lisää
  • Todistukset
    Lähetä todistukset tapahtuman tai kurssin osallistujille omalla ilmeelläsi. Voit lähettää todistukset yksitellen, massana tai automaattisesti palautekyselyyn vastaamisen jälkeen. Lue lisää
  • Jäsenrekisteri
    Säästä aikaa ja vaivaa hoitamalla jäsenhallinta kokonaisuudessaan yhdessä palvelusssa. Monikäyttöinen jäsenrekisterimme on kehitetty yhteistyössä liittojen ja seurojen kanssa. Palvelu sisältää mm. täydelliset jäsentiedot, viestintätyökalut, laskutuksen ja mahdollisuuden itsepalveluportaalin käyttöönottoon. Lue lisää
  • Laskutus ja online-maksut
    Järjestätkö maksullisia tapahtumia tai myyt muita tuotteita? Perusta haluamasi tuotteet, hinnoittele ne joustavasti ja laskuta tehdyt tilaukset. Tarjoamme runsaasti vaihtoehtoja sekä perinteiseen laskutukseen että online-maksamiseen. Saapuneet suoritukset kohdistuvat automaattisesti ja hyvitystenkin kirjaaminen on helppoa. Lue lisää
  • Majoitusten hallinta
    Tee tapahtumaasi osallistuminen helpoksi, ja anna mahdollisuus majoitusvaraukseen ilmoittautumisen yhteydessä. Pystyt lisäämään vapaasti erilaisia majoitusvaihtoehtoja ja seuraamaan varaustilannetta reaaliaikaisesti. Lue lisää
  • Verkkokauppa
    Myy tuotteet ja palvelut vaivattomasti! Kongressin verkkokaupassa tuotteet ovat näyttävästi esillä ja niiden ostaminen on helppoa. Lue lisää
  • Integraatiot
    Yhdistä tapahtumasi saumattomasti käyttämiisi järjestelmiin. Kongressissa on valmiita ratkaisuja ja rajapintoja esimerkiksi identiteetin hallintaan, CRM-järjestelmiin ja taloushallinnon ohjelmistoihin. Lue lisää

Asiakkaitamme

Haluatko tutustua Kongressiin paremmin?


Pyydä henkilökohtainen esittely, kysy lisätietoja palvelusta tai ota yhteyttä myyntiimme.

Heräsikö kysyttävää tai haluatko lisätietoja?

Ota yhteyttä, niin vastaamme.

Ottamalla yhteyttä hyväksyt tietojesi tallentamisen Data Prisma Oy:n markkinointirekisteriin, ja antamiasi yhteystietoja voidaan käyttää palveluidemme markkinointi- tai myyntitarkoituksiin. Tietosuojaseloste.