Vinkkejä tapahtumanjärjestäjille

Ristiinmyynti

Ristiinmyynti

Suunnittele uusia tapahtumia nykyisille asiakkaille

Kun suunnittelet uutta tapahtumaa asiakkaillesi, kannattaa miettiä, voisiko se olla jatkoa edelliselle tapahtumalle tai liittyä edellisen tapahtuman kiinnostavimpiin osa-alueisiin.

Esimerkki: järjestä tapahtuma, joka keskittyy syvällisemmin johonkin edellisen tapahtuman aiheeseen, tai järjestä tapahtuma, joka tuo uutta tietoa aiemmin keskustellusta asiasta.

Hyödynnä asiakastietoja tapahtuman markkinoinnissa

Tapahtumanjärjestäjänä sinulle kertyy arvokasta tietoa osallistujista. Tämän tiedon hyödyntäminen voi helpottaa tulevien tapahtumien suunnittelua ja markkinointia. Valitessasi esimerkiksi henkilöt, jotka pitivät aiemmista tapahtumistasi ja kutsuessasi heidät uudestaan, alat samalla rakentaa luotettavaa asiakkuussuhdetta heihin. On siis erittäin tärkeää tietää, mistä asiakkaasi ovat kiinnostuneita, vain silloin osaat tarjota heille oikeanlaisia tapahtumia.

Ristiinmyynti toimii tehokkaasti tyytyväisten asiakkaiden kanssa. Heistä voi jopa tulla sinulle hyvä referenssi ja he voivat suositella tapahtumiasi muille.

Kongressi auttaa ristiinmyynnissä Kongressin Postitoimistosta löydät nopeasti oikean kohderyhmän. Siellä käytössäsi on tiedot kaikista aiemmista tapahtumistasi osallistujineen. Valitset vain haluamasi kriteerit ja saat heti valmiin postituslistan, jota voit käyttää kutsuessasi henkilöitä uuteen tapahtumaasi.

Kongressin ilmoittautumislomake mahdollistaa osallistujatietojen monipuolisen keräämisen ja tämän tiedon hyödyntämisen niin, että jo tapahtuman markkinointi voidaan kohdistaa oikeille ihmisille.

Lähetä kaverille



Kysy lisää ja pyydä demo.