Vinkkejä tapahtumanjärjestäjille

Yksilöllinen lähestymistapa asiakkaille ja miten tutustut asiakkaisiisi paremmin

Yksilöllinen lähestymistapa asiakkaille ja miten tutustut asiakkaisiisi paremmin

Tunnemmeko me oikeasti asiakkaamme? Mistä he pitävät? Mitä palveluita he käyttävät? Mikä muuttuu, jos käymme kauppaa tuttujen asiakkaiden kanssa? Kaikki nämä kysymykset saavat minut ajattelemaan, mitä eroavaisuuksia on lähestyttäessä asiakasta yleisellä ja henkilökohtaisella tasolla.

Lentoyhtiöt antavat minun valita istuimen ja ruoan; laktoositon, kasvisruoka, yms. Muotilaukkujen myyjä antaa minun tilata itse suunnittelemani laukun kotisivuiltaan... Huomaan uusia kehityssuuntauksia joka päivä. Miten tämä vaikuttaa omaan työhöni? Minäkin haluan tuntea asiakkaani ja tarjota heille yksilöllisiä palveluita. Mitkä ovat vaihtoehdot tapahtuman järjestäjälle:

Haluatko tietää, millaisesta ruoasta vieraasi pitävät, tulevatko he yksin vai avecin kanssa? Valmistaudu ottamaan vieraasi vastaan yksilöinä.

Miten tarjoat yksilöllisiä palveluita Kongressin avulla

Tiedämme, miten tärkeää on saada etukäteen selville yksityiskohtaista tietoa tapahtumamme osallistujista. Se auttaa tapahtuman suunnittelussa ja säästää aikaasi valmisteluissa ennen tapahtuman alkua. Tämän takia olemme luoneet Ilmoittautumislomakkeen. Kun osallistujat rekisteröityvät, mahdollistuu tiedon siirtyminen kahteen suuntaan:

- Esittele palveluitasi, tarjoa esimerkiksi erikoishintaisia paketteja ja mahdollista kurssimaksu etukäteen Internetissä

- Kerää tietoa asiakkaidesi toiveista: kysy ruokamieltymyksistä ja erityisruokavalioista, majoituksesta ja tapahtuman ohjelmasta

Ilmoittautumislomake on joustava työkalu, joka auttaa tapahtuman järjestäjää olemaan lähempänä asiakasta.

Lähetä kaverille



Kysy lisää ja pyydä demo.