Vinkkejä tapahtumanjärjestäjille

Kohdennettu markkinointi oikeille asiakkaille

Kohdennettu markkinointi oikeille asiakkaille

Kun järjestämme yksityiset juhlat, kutsumme sukulaisia ja tuttuja, jotka tunnemme hyvin ennestään. Mutta järjestäessämme julkista tapahtumaa vieraat päättävät itse, onko tapahtuma osallistumisen arvoinen.

Mieltymyksiä on monenlaisia, samoin kiinnostuksen kohteita. Jokaisella tapahtumalla on oma yleisönsä. Kun tiedämme ihmisten mielenkiinnon kohteet, harrastukset ja muut heille tärkeät asiat, voimme ennustaa, millaisista tapahtumista he ovat kiinnostuneita.

Oikean yleisön löytäminen vaatii valmistautumista: kerää tietoa potentiaalisista vierailijoista, luo kohderyhmiä ja lähetä hyvin suunnitellut kutsut hyvissä ajoin ennen tapahtumaa. Mitä enemmän räätälöityjä tapahtumakutsuja lähetät, sen paremmat ovat tulokset.

Kohdennettu markkinointi Kongressiohjelmassa

Ohjelmamme tarjoamat helppokäyttöiset työkalut mahdollistavat kohdennetun markkinoinnin järjestämillesi tapahmille ja koulutuksille. Tärkein työkalusi markkinoinnissa on Postitoimisto, jossa säilytetään kaikki tieto vierailijoista. Postitoimisto toimii kuten asiakasrekisteri, ja se tarjoaa monia hyötyjä:

  • Luo postituslistoja (esimerkiksi VIP-vieraat) - lähetä yksilöllinen kutsu - tai kerro alennuksesta jos rekisteröityy ennen tiettyä päivää - katso kuka rekisteröityy ensimmäisenä.
  • Hae erilaisia henkilöitä tietokannasta, ja näet mitä yhteistä vierailijoilla on ja kuinka paljon vieraiden määrä vaihtelee eri tapahtumissa.
  • Käytä tietokantaa uusiin ideoihisi, voit esimerkiksi selvittää, montako aikaisempaa vierailijaa asuu samalla alueella, ja voit ehkä järjestää heille oman paikallisen tapahtuman.


Lähetä kaverille



Kysy lisää ja pyydä demo.