Blogi tapahtumanjärjestäjille

Tapahtumanjärjestäjän blogi



Uusia työkaluja henkilöstön osaamisen kehittämiseen ja koulutusten hallintaan

Esittelemme Kuntamarkkinoilla ratkaisuamme osaamisen ja koulutusten hallintaan. Olemme suunnitelleet...

Lue lisää

Sujuuko osallistujalla lomakkeen käyttö?

Kerroimme jo aiemmin siitä, kuinka ilmoittautumislomake voi vaikuttaa osallistumispäätökseen ja asiakaskokemukseen. Tällä kertaa haluamme kertoa lomakkeen käytettävyydestä...

Lue lisää

Näin onnistut palautteen keräämisessä

Saitko niukasti palautetta tapahtumastasi? Vastausten vähäinen määrä johtuu todennäköisesti siitä, että asiakkaidesi aika ja motivaatio eivät yksinkertaisesti riitä vastaamiseen...

Lue lisää

Positiivinen asiakaskokemus alkaa ilmoittautumis-lomakkeesta

Asiakaskokemus muodostuu yhtä lailla ennen tapahtumaa, tapahtuman aikana kuin sen jälkeen. Varmistaaksesi parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen, kiinnitä huomiota...

Lue lisää

Viisi vinkkiä tehokkaampaan laskutukseen

Kaipaatko selkeyttä tapahtumasi laskutukseen? Laskutus on yksi tapahtuman järjestämisen tärkeimmistä osa-alueista. Se on tapahtuman ensisijainen tulonlähde, josta saat resursseja kehittää tapahtumaa entistä houkuttelevammaksi...

Lue lisää

Töissä ja lomalla vai töissä lomalla?

Kesä on tapahtumien ja lomien aikaa. Kuinka yhdistää tapahtuman järjestäminen ja leppoisa loman vietto? Tavoiteltavaa on, ettei lomalla tarvitse murehtia työasioita...

Lue lisää

Helpotusta laskutukseen

On monia tapoja periä maksu asiakkaalta. Perinteisin tapa on laskutus, jossa yritys hoitaa laskutuksensa kokonaisuudessaan itse...

Lue lisää

Tapahtumakalenteri

Paljon tapahtumia, etkä tiedä kuinka kertoisit niistä tehokkaasti Järjestätkö jatkuvasti tapahtumia tai koulutuksia? Onko tavoitteenasi kertoa tapahtumista helposti ja selkeästi...

Lue lisää

Ryhmäilmoittautuminen, hallittu haaste?

Oletko koskaan törmännyt tilanteeseen, jossa olet ottanut ilmoittautumisia vastaan puhelimen tai sähköpostin kautta? Jälkeenpäin olet ehkä huomannut...

Lue lisää

Kolminkertaista omat voimasi tapahtuman järjestämisessä

Kun järjestetään suuria kansainvälisiä tapahtumia, niihin odotetaan paljon osallistujia. Yksi hyvä keino herättää potentiaalisten osallistujien kiinnostus...

Lue lisää

Sähköiset kutsut tapahtuman markkinoinnissa

Tapahtuman järjestämiseen kuuluu tärkeänä osana markkinointi, joka pitäisi suunnitella hyvissä ajoin. Osa markkinointia voivat olla sähköiset kutsut, jotka ovat kustannustehokkaita...

Lue lisää

Ota kaikki irti raporteista

Tapahtumaa ennen, tapahtuman aikana ja tapahtuman jälkeen kertyy arvokasta tietoa, joka kannattaa analysoida. Mistä tietää, mitä kannattaa raportoida ja milloin...

Lue lisää

Ristiinmyynti

Kun suunnittelet uutta tapahtumaa asiakkaillesi, kannattaa miettiä, voisiko se olla jatkoa edelliselle tapahtumalle tai liittyä edellisen tapahtuman kiinnostavimpiin osa-alueisiin...

Lue lisää

Tehokkaammin sähköisesti

Nykyään palveluntarjoajat haluavat antaa kuluttajille yhä enemmän vapauksia. Asiakkailla on vapaus valita ja vapaus tehdä monia asioita itse...

Lue lisää

Yksilöllinen lähestymistapa asiakkaille ja miten tutustut asiakkaisiisi paremmin

Tunnemmeko me oikeasti asiakkaamme? Mistä he pitävät? Mitä palveluita he käyttävät? Mikä muuttuu...

Lue lisää

Kohdennettu markkinointi oikeille asiakkaille

Kun järjestämme yksityiset juhlat, kutsumme sukulaisia ja tuttuja, jotka tunnemme hyvin ennestään. Mutta järjestäessämme julkista tapahtumaa vieraat päättävät itse, onko tapahtuma osallistumisen arvoinen...

Lue lisää

Ota yhteyttä ja tilaa demoesittely


Ota yhteyttä myyntiimme p. 0207 649 440 tai tilaa demo sivujemme kautta.


Ota yhteyttä